Skip to content

The Physician Work Force w Stanach Zjednoczonych

4 tygodnie ago

1022 words

Rivo i Kindig (wydanie 4 kwietnia) dostarczają kartę z raportem o sile roboczej lekarza w Stanach Zjednoczonych. Najwyraźniej programy pobytowe w niektórych obszarach miejskich nie mają jakości edukacyjnej, aby przyciągnąć najlepszych mieszkańców, być może dlatego, że są one wykorzystywane przede wszystkim do świadczenia usług. Jeżeli rząd federalny, za pośrednictwem Medicare i Medicaid, rzeczywiście subsydiuje miejsca zamieszkania na poziomie 70 000 USD rocznie na mieszkańca, przekierowanie tych pieniędzy powinno pozwolić na zatrudnienie pełnoetatowych, wynagradzanych, licencjonowanych lekarzy w celu zaspokojenia potrzeb związanych z usługami.
Akredytacja rezydencji jest kluczem do przyszłego przydzielenia naszej siły roboczej lekarzowi do opieki podstawowej lub specjalności ukierunkowanych na procedury, a także do rozmieszczenia geograficznego lekarzy i do tego, czy istnieją rozsądnie jednolite krajowe standardy opieki. Nawet gdybyśmy mieli odpowiednią liczbę miejsc zamieszkania w odpowiedniej proporcji i lokalizacjach, aby zaspokoić nasze potrzeby, wątpliwe jest, aby absolwenci każdego roku dobrowolnie wypełniali wszystkie pozycje. Jedynym sposobem, aby to się stało, jest nakazanie wszystkim absolwentom odbycia rocznej opieki podstawowej przed przejściem do specjalności drugiej lub ukończeniem pozostałej części szkolenia w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej. Zapewnienie w ten sposób wcześniejszej opcji praktyki (kolejne dwa lata pobytu na podstawową opiekę w porównaniu z czterema latami dla innych osób) skłoniłyby większą liczbę osób do wyboru opieki podstawowej.
E. Wayne Martz, MD
Delaware Medical Journal, Wilmington, DE 19806
Odniesienie1. Rivo ML, Kindig DA. Karta z raportem o sile roboczej lekarza w Stanach Zjednoczonych. N Engl J Med 1996; 334: 892-896
Full Text Web of Science MedlineGoogle Scholar
Rivo i Kindig twierdzą, że absolwenci zagranicznych szkół medycznych, którzy są rezydentami programów szkoleniowych, gromadzą się w pięciu stanach: Michigan, Illinois, New York, New Jersey i Pensylwanii. Wszystkie te państwa mają ogromną, niezamożną populację w swoich miastach. W ich szpitalach w śródmieściu nie ma jednak dostatecznej pracy absolwentów amerykańskich szkół medycznych; zależą od mieszkańców, którzy są absolwentami zagranicznych szkół medycznych.
Ta sytuacja jest stara. W 1975 r., Kiedy byłem sekretarzem-skarbnikiem Komitetu Staży i Mieszkańców, związek reprezentował 3500 mieszkańców w miejskich i non-profit szpitalach w Nowym Jorku. W wielu szpitalach miejskich i uboższych szpitalach non-profit 90 procent lub więcej mieszkańców było absolwentami zagranicznych szkół medycznych. W tym czasie nowe prawo zezwoliło amerykańskiemu sekretarzowi stanu na ścisłe ograniczenie imigracji absolwentów zagranicznych szkół medycznych do tego kraju. Miałoby to poważny negatywny wpływ na zdolność szpitali w śródmieściu do opieki nad niezamożną populacją, ale kryzys został zażegnany. Absolwenci zagranicznych szkół medycznych kontynuowali obsługę tych szpitali i nadal zapewniają opiekę w trudnych sytuacjach.
Od 1975 r. Nie planowano żadnych planów. Postawy studentów medycyny nie zmieniły się wystarczająco, aby zwiększyć liczbę osób szkolących się w szpitalach śródmieścia. Nie zrobiono nic, aby zająć się dalszym wykorzystywaniem absolwentów zagranicznych szkół medycznych w szpitalach śródmiejskich Te szpitale są zagrożone cięciami w funduszach z Medicare, Medicaid i innych źródeł. Kto planuje dramatyczne zmiany. Skąd wezmą nowi lekarze. Kto zapewni rozpaczliwie potrzebną opiekę nad biednymi ludźmi.
Irwin Abraham, MD
2128 East Henrietta Rd., Rochester, NY 14623
W swoim artykule wstępnym na temat siły roboczej lekarza (wydanie 4 kwietnia) Mullan w co najmniej jednym konkretnym obszarze rozwiał debatę polityczną. Stwierdza: Rosnąca liczba analityków i komentatorów – a ostatnio także sam Kongres – zakwestionowała mądrość płacenia ponad 6 miliardów dolarów rocznie (średnio 70 000 USD na mieszkańca) szpitalom, które mają wspierać medyczne kształcenie absolwentów.
Mullan wprowadza w błąd przy cytowaniu tej statystyki. W roku podatkowym 1995 tylko jedna trzecia tej kwoty, czyli około 2 miliardy dolarów, wspierała bezpośrednie koszty kształcenia medycznego absolwentów. Zbyt często osoby zaangażowane w debatę polityczną nie potrafią odróżnić dwóch płatności Medicare od etykiety edukacja . Płatności bezpośrednie z tytułu kształcenia medycznego absolwenta obejmują proporcjonalny udział Medicare w wynagrodzeniach i dodatkach dla rezydentów i stypendystów oraz kadrę zarządzającą nimi, wsparcie urzędników, inne bezpośrednie koszty i alokowane koszty ogólne, takie jak koszty energii elektrycznej i utrzymania. Program Medicare uznaje wyższe koszty nauczania szpitali poprzez płatność zwaną pośrednią edukacją medyczno-edukacyjną, która na 4 mld USD w roku podatkowym 1995 zapewnia znaczące wsparcie dla funkcji operacyjnych szpitala dydaktycznego. Utrzymanie, że ta ostatnia pula dolarów jest całkowicie przeznaczona na wspieranie edukacji medycznej absolwenta, jest po prostu nieścisła. Fundusze te są niezbędne, aby częściowo świadczyć usługi chorym chorym na szpitale.
Richard M. Knapp, Ph.D.
Association of American Medical Colleges, Washington, DC 20037-1125
Odniesienie1. Mullan F. Absolwent edukacji medycznej i wody w zupie. N Engl J Med 1996; 334: 916-917
Full Text Web of Science MedlineGoogle Scholar
Odpowiedź
Autorzy odpowiadają:
Dla redaktora: Obowiązkowy rok szkolenia w zakresie podstawowej opieki dla wszystkich mieszkańców, zgodnie z propozycją dr. Martza, może być prawidłowym podejściem do poprawy wiedzy lekarza na temat podstawowej opieki zdrowotnej i roli lekarza ogólnego. Jednak nie może zachęcać większej liczby mieszkańców do wyboru kariery ogólnej i przedłużyłoby szkolenie dla osób prowadzących inne specjalności. Podzielamy obawy dra Abrahama, że eliminacja nadmiernych pozycji rezydentów może zmniejszyć opiekę medycznie niedostateczną. Takim ograniczeniom liczby miejsc na pobyt dla rezydentów muszą towarzyszyć inne plany świadczenia opieki. Strategie mogą obejmować przejściowe finansowanie dla instytucji dydaktycznych, które zmniejszają liczbę miejsc zamieszkania i zwiększają fundusze dla lekarzy zastępczych i innych pracowników służby zdrowia za pośrednictwem Narodowej Służby Zdrowia. Uznajemy również, że dostępne są polityki rozszerzające opiekę zdrowotną na osoby nieubezpieczone medycznie, które są bardziej bezpośrednie i opłacalne niż zachęty dla szpitali do rekrutacji i szkolenia absolwentów zagranicznych szkół medycznych.
Jako Dr Abraham zauważa, że wiele z tych problemów (i rozwiązań) nie jest nowych. Historyczna transformacja struktury opieki zdrowotnej, świadczenia i finansowania wymaga zmian o podobnej wielkości w medycynie akademickiej, aby zwiększyć jego wartość dla społeczeństwa.1 Zmi
[przypisy: dekstrometorfan, Enterolbisoprolol, bimatoprost ]
[przypisy: citodent wrocław, zespol klinefeltera, układ oddechowy sprawdzian puls życia 2 ]

0 thoughts on “The Physician Work Force w Stanach Zjednoczonych”